اس ام اس / جك

 ما که با میتی‌کومان و پسر شجاع بزرگ شدیم وای به حال اینایی که دارن با عمو پورنگ و خاله شادونه بزرگ می‌شن



 من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من...! من خودم هستم و يک حس غريب که به صد عشق و هوس مي ارزد... من نه عاشق هستم و نه دلداده به گيسوي بلند و نه الوده به افکار پليد.... من به دنبال نگاهي هستم...! که مرا از پس ديوانگيم مي فهمد





 اگه سهم من از این همه ستاره فقط سو سوی غریبی است , غمی نیست . همین انتظار رسیدن شب برایم کافی است.




در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچ کس عصبانی نیست هیچ کس سوار بر اسب نیست هیچ کس را در حال تعظیم نمیبینید هیچ وقت در ایران برده داری مرسوم نبوده در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد این آداب اصیلمان است نجابت - قدرت - احترام - مهربانی - خوشرویی




 ادم برفي همينطور كه به افق مينگريست خورشيد را ديد كه در حال طلوع است ناگهان غم غريبي وجودش را فرا گرفت نه از ترس مرگ از اينكه بايد مدتها صبر ميكرد تا دوباره با دستان گرم و مهربان كودكي متولد شود

 دو تا آبادانی به هم می رسن. اولی می گه: جات خالی دیروز رفتم شکار هفت تا خرگوش چهار تا آهو سه تا شیر شکار کردم. دومی میگه: همش همین؟ اولی می گه: بابا، آخه با یک تیر مگه بیشتر از اینم می شه؟ دومی میگه : تازه تفنگم داشتی؟
عشق یعنی شب نشینی با خدا / گفتگو با ناله اما بی صدا / عشق پرتاب گلی از سوی دوست / هرکجا باشد دلم همراه اوست



غضنفر به زنش میگه میخوام برای تعطیلات ببرمت دور دنیا زنش میگه : نه ! بریم یه جای دیگه



چهار تا لر میرن جهنم وقتی بر میگردن ازشون میپرسن چطور بود لرها هم میگن سخت بود اما خاموشش کردیم



همه چی آرومه /همه چی تأمینه /این چقدر خوبه که /قیمتا پایینه! همه چی آرومه /مسولا خوابیدن /شک نداری دیگه /تو به اوضاع من / همه چی آرومه /من چقدر خوشحالم /صد تومن تو جیبم /به خودم می بالم! /تو داری می میری /از چشات معلومه /من فقط بیکارم /همه چی آرومه /بگو این آرامش /تا ابد پابرجاست /بگو از یارانه /این تورم بی جاست
  سال نو مبارک   



§… همه می خواهند بروند بهشت اما هیچکس نمیخواهد بمیرد ... بهشت رفتن شهامت مردن می خواهد ... زرتشت  | 

بهتره ديگران از ما به خاطر انچه که هستيم متنفر باشند تا اينکه مارو به خاطر انچه که نيستيم دوست داشته باشند

akharin rosvaeie mahvare omid:zohre hamele shod

 خانمه ازشوهرش ميپرسه.عزيزم تو زن خوشگل دوست داري يا با شعور شوهره ميگه . هيچ كدوم عزيزم من تو رو دوست دارم




 اولین درخواست مردم قزوین از ماهواره امید : فیلم برداری از سوراخ لایه اوزون :




 به نیکبخت می گن چرا ادم نمی شی میگه خوشم از این قرتی بازی ها نمیاد

 

 حوا وقتي زن آدم شد پنج تا شانس آورد: مادر شوهر نداشت، خواهر شوهر نداشت، هوو نداشت، جاري نداشت، شوهرش آدم بو

  

 چهار چیز است که نمی توان آن ها باز گرداند : (1) سنگ پس از رها شدن (2) حرف پس از گفتن (3) موقعیت پس از پایان یافتن (4) زمان پس از گذشتن

 yadet miad shabi ke baraie avalin bar hamdigaro didim behem gofti ke tak setareie tooie asemoone eshghet manam yadete man ham ba shookhi asheghoone goftam hatta hamooni ke az hame por noor tare ?amma to kam noor tarin setara ro neshoonam dadi va gofti oon ke por noore hame behesh negah mikonan hame behesh nazar daran dust daran oono be dast biaran gofti setareii ke kam noore dide nemishe va faghat motealegh be mane kash oon shab ghabool nemikardam ke kam noor tarin setare basham nemidoonestam ke khode to ham ye roozi setareie kam noor ro nemibini va gomesh mikoni



Na anchenan ashegh bash ke hich chiz nabini, Na anghadr bebin ke hargez ashegh nashavi

یه بوس واست فرستادم باطعم لیموشیرین،زودبگیرش میترسم تلخ بشه



هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه...

ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه


 اگر روزی دشمن پیدا کردی, بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند, بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی, بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند , بدان با تو بودن لیاقت می خواهد پیش از سحر تاریک است اما تاکنون نشده که افتاب طلوع نکند. به سحر اعتماد کنید! اگر آفتاب را به نظاره بنشيني، سايه را نتواني ديد. امروز نخستين روز آينده ي توست


يه روز وقتي به گل نيلوفر نگاه مي کردم ترس تموم وجودمو برداشت که شايد منم يه روزمثل گل نيلوفر تنها بشم. سريع از کنار مرداب دور شدم. حالا وقتي که ميبينم خودم مرداب شدم دنبال يه گل نيلوفر مي گردم که از تنهايي نميرم و حالا مي فهمم گل نيلوفر مغرور نيست اون خودشو وقف مرداب کرده



Chizi ke emroz dari, shayad arezoye dirozat va bozorgtarin khatereye fardayat bashad. pas, ghadrash ra bedan

To zendgi 2 nafar bash : yeki baraye khodet , yeki baraye digaran . baraye khodet zendgi kon , baraye digari zendgi bash


مردم لرستان براي همدردي با مردم غزه کودکان خود را به گلوله بستن


در پی ازدواج ديشب یوزارسیف فردا در بسیاری از مدارس دخترانه عزای عمومی اعلام شدشیو نظرات نظر بدهید


شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی هر لحظه به دام دگری پــا بستی گفتا شیخا هر آن چه گویی هستم آیا تو چنان که می نمایی هستی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, | 6:51 بعد از ظهر | نویسنده : باربد |
  • فال روزانه
  • آریس پیکس